woensdag 6 maart 2013

No Impact Week

Het word nog een hele uitdaging maar ik heb me inschreven voor de No Impact Week 2013.
Ik heb gisteren de handleiding doorgelezen om alvast wat dingen te regelen om de week (10 tot 17 maart) door te komen. 

Vooral voor de dag van het afval, Vanaf maandag ga je geen (zo min mogelijk) afval produceren. Geen afval produceren, hoe dan? Nou ik heb al een paar dingen bedacht ter voorbereiding:
* Een pot losse thee kopen, geen zakjes meer.
* Een hele ontbijtkoek kopen i.p.v voorverpakte plakken.
* Aanschaffen van een bidon(of iets dergelijks), geen plastic waterflesjes meer. 

Voor de dag van het vervoer maak ik me minder zorgen. Ik heb geen (auto) rijbewijs dus me  fiets brengt me overal en met het OV kom ik op mijn stage. En niet met de lift wordt ook geen probleem,om nog een beetje aan me beweging te komen neem ik al sinds het begin van me stage de trap(naar beneden en naar boven!). 

Nou ik ben benieuwd hoe het me afgaat en wat ik van deze week zal leren. Ik ga proberen dagelijks mijn ervaringen hier op te schrijven, misschien hebben jullie iets aan mijn ervaring.

Groetjes Joy

Meer info: neem een kijkje op noimpactweek.nl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten